Kaksi henkilöä keskustelee. Taustalla kolme roll-upia, joissa Punaisen Ristin vapaaehtoisia.

Brändi, visuaalinen ilme ja audio

Punaisen Ristin brändin tärkein elementti on rohkea kohtaaminen ja luottamuksen rakentaminen eri toimijoiden välillä. Brändi ja sen ilmaisu inspiroivat, ilahduttavat ja ohjaavat toimintaa kohti tulevaisuutta.

Brändin pitää olla tunnistettava ja erottuva sekä nopeassa kriisitilanteessa että digitaalisessa informaatiotulvassa.

Brändiohjeistomme sisältää visuaaliset ja audionkäytön määrittelyt ja materiaalien tuotannon ohjeistuksen. Ohjeistus antaa työkalut onnistuneeseen, erottuvaan ja tunnistettavaan viestintään.

Punaisen Ristin brändikirja
Punaisen Ristin brändikirja
Punaisen Ristin visuaalinen ilme ja audio
Punaisen Ristin visuaalinen ilme ja audio
Punaisen Ristin kuvallinen viestintä
Punaisen Ristin kuvallinen viestintä